Mot Charlestown

Hej igen (två inlägg på en dag, dra på trissor!)

Var i skolan hela dagen idag och sedan dansträning. Och nu sitter vi här på tåget påväg till Karlstad. Lövely! Vi har fått en hel kupé för oss själva :) så det är gott om plats att fläka ut sig! Tycker verkligen att det är SÅ värt att åka i första klass när man åker tåg. Inte för att jag är "sån" på något sätt.. Jag är ju för tusan student, men när vi åker tåg känns det mer bekvämt.

Så nu halvligger vi här och lyssnar på musik och spelar spel. En burger king har precis glidit ner också och snart tänkte vi gå och köpa en öl i bistron. Vid 22 är vi framme och då väntas det vin, mat och spel hemma hos mamma med min bror Micke och hans tjej Cissi, Carro (min moster) och mamma.

Imorgon ska vi först äta brunch hos mamma innan jag, Alex, Micke och Cissi ska åka till Selma SPA i Sunne!! Det är nämligen mammas förlovningspresent till oss (brorsan förlovade sig också i somras). Så vi ska bo där en natt, bada, spa'a och bara ha det gött! Mamma har också bokat in en 3-rätters middag på kvällen och frukost dagen efter. Sedan har jag hört att de har en massa roliga träningspass också så träningskläderna är självklart med, nörd som man är. Ska bli helt underbart!

Nej nu ska jag vara social med hjärtat.
Trevlig helg gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0