Mycket kul i jul

Vilken bra dag! Var med Anna i skolan 10-13 och gjorde klart vår presentation inför nästa vecka i ämnet professional English och den blev grymmish!

Sen iväg på stan en sväng och handla lite julklappar. Blev några saker till mig själv också, bland annat nya tofflor som ni ser på bilden där nere. Sedan inhandlades det också en hel hög med tråkiga, nödvändiga saker som behövdes fyllas på.. Typ sköljmedel, tops, servetter, nagellacksremover, batterier, bakgrejer, julklappsetiketter osv.

Sen iväg till... Dansträningen!! Veckornas 4 höjdpunkter :) och nu sitter jag här och myser med hjärtat. Kollar lite DHW och äter riskakor. Firar att jag fick högsta betyg på senaste tentan!

Åh, jag har så mycket att se fram emot just nu. Nästa helg är vi bjudna till Karlstad där mamma planerat världens surprise för mig, Alex, min bror och hans tjej Cissi. Ska bli så kul! Sen kommer vi tillbaka till Sthlm på första advent och då blir det pyssel, pyntning och klä granen (vi gör alltid det här hemma den första advent i och med att vi alltid åker till Karlstad över jul och vi hinner ju inte njuta av granen om vi klär den den 23e).
Sedan är hela december fullproppat med planer!

Nej nu ska jag sätta mig och skriva ner en lista vad som behövs inhandlas inför det årliga julbaket! Första advent är ju snart här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0