Tenta i morgon

Goder afton!

Gårdagen var jättemysig! Vi åkte ut till Vallentuna för att fira kurban bayram hemma hos Mahzuni, hans tjej Therese och deras två barn. Vi åt massa god mat, jag utklassade alla i tv-spel (alla var på riktigt imponerade av mina skills!!), drack vin och drinkar, pratade och hade allmänt trevligt! Blev ganska sent men som tur var hade jag ju en ledig dag idag.

Men dagen har ägnats åt att plugga... Tenta i ledarskap i morgon. Men det känns bra. Jag brukar inte vara den som hetsar upp mig så fasligt. Det är bara att försöka att se till att plugga ordentligt och hoppas på det bästa.

Ja, vad har jag gjort mer idag? Badat skumbad, gjort fiskgratäng och vårrullar (inte tillsammans dock) städat lite och gjort en massa andra sånna där saker som man bara tar sig för i stället för att plugga. Är inte helt hundra efter min förkylning heller - suck. Hoppas det inte blir någon jäkla långdragare.

Nej vet ni vad.. vad jag ville med det här inlägget egentligen? Har redan glömt innan jag ens kommit fram till poängen. Bra där.

Läggdags!
Adjöken.

(höstpynt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0