Bad day

Jag har haft en sjukt dålig dag. Känns som att allt har gått emot mig. Största nederlaget var när en stor del av min LIArapport spårlöst försvann när datasystemet kraschade efter flera timmars jobb, TROTS att jag sparat det flera gånger. Ville typ slita av mig mitt hår. Har bara kännt mig nere hela dagen som fortsatte i oturens tecken. Inte ens ett boxningspass med Terhi eller fredagsmys med hjärtat har hjälpt. Det är sånna här dagar som folk märker att jag typ ALLTID är glad annars. Men idag vill jag bara gå och dra ett täcke över huvudet. Kanske behöver en sån dag någon gång ibland också. Känner att det behövs en klysha här... Typ "imorgon är en annan dag" och "vad gör väl det om hundra år" eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0