Friday I'm in love

Hej vänner! Nu var det heeeelg! Helt underbart :) De senaste dagarna har varit ganska aktiva. Jag har mest varit på hotellet såklart, myst med älsklingen och haft ost- och kexkvällar med Sanna med en massa töl och kollande på serier. Och i tisdags var jag ju på massage vilket jag absolut ska fortsätta gå på någon gång i månaden. Men jag ska inte fortsätta på Phenixkliniken utan ska prova Face & Body SPA nästa gång i och med att jag ändå ska dit på ansiktsbehandling. Tycker själva stämningen gör så mycket för känslan. Man vill ju ha den där harmoniska Spa-upplevelsen. Sedan har det blivit en del träning också. Köpte helt fantastiska träningsskor i onsdags! Det var någon ny modell från adidas. Superbra dämpning både fram och bak, andas hur bra som helst och lätta som två fjädrar. Kändes som jag studsade fram igår på träningen. I kväll blir det såklart cozy night med den traditionella fredagshämtmaten och Idol. I morgon blir det träning i Hornstull på dagen och troligtvis utgång på kvällen. Söndag är Alex ledig så då ska vi hitta på något skoj och sedan är det även dans som gäller. Skönt att vara ledig! Kan bli en och annan höstpromenad också, klyshigt nog :) Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Malin Bergne

Då kanske vi ses i vimlet imorgon kväll! :-)



Hoppas du får en toppenhelg iaf!

Kram

2011-10-07 @ 21:20:02
URL: http://www.bergne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0