God kväll!

Vad har ni för er? Själv sitter jag här vid köksbordet och dricker te och äter kex och brie. Det har blivit vår nya kvällstradition sen Alex slutade som bartender (och jobbade kvällar) och började jobba dagtid igen nu i somras.

Åhh jag är så himla nöjd med mina nya ansiktsprodukter! Kan skriva en liten sammanfattning någon dag.

Så, vad har fröken Alvarsson gjort idag? I morse var det upp tidigt som vanligt. Käkade frukost med Sanna som sällskap med ett kolsvart Stockholm utanför fönstret. Huja, vintern är verkligen på ingång. Passande nog satt vi och planerade julen. Eftersom jag är julhitler herself så är jag såklart ute i tid.. längtar verkligen efter att få sätta igång med lussebak, julpynt och glöggkvällar och allt därtill. I år ska vi också åka till Lisebergs julmarknad och gå på universeum (älskar universeum!!). Blir extra kul eftersom Alex aldrig varit i Göteborg!

Sen bar det iväg till jobbet. Mycket att göra idag. Hade även månadsmöte till 6 innan jag mötte upp Anna och Terran för middag på Vapiano. De som satt bredvid oss var turkar och satt och petade om oss på turkiska. Jag avslöjade dem rätt gött i alla fall, haha! Lika kul varje gång.
Nej nu ska vi hoppa i säng - godnatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0