Lördag

Vilken dag! Jag somnade i soffan vid 00,30 igår kväll och vaknade i sängen vid 12,30 i "morse"... Jisses, vad hände lixom? Har inte sovit så länge på flera, flera månader! Kroppen måste varit helt slut så det var antagligen välbehövligt. Fick kasta iväg ett sms till Mikaela som jag skulle träffat kl. 1 och flytta till 2, haha. Vi fikade på vårt gamla hederliga café 60. Tiden bara flög iväg och helt plötsligt var klockan SJU!! Fem timmar hade vi tjötat bort. Helt underbart!

Och sen åkte jag hem och crashade grabbkvällen som Alex och hans kompis hade här hemma. Kom lagom till maten stod på bordet. Vi har också fått en massa presenter från Turkiet eftersom Mahzuni varit där och säsongat. Äntligen lite pul biber i hemmet igen!
Nu sitter vi här och pratar om allt mellan himmel och jord och käkar massa snacks och dricker öl. Mys!

Igår var det ju även sista dagen på praktiken. Jättesorgligt! De hade ordnat massa fika och jag fick fina omdömen. Jag fick också en hotellweekend för 2, ljus, presentkort på spa osv. Så himla snällt.
Sen på kvällen var vi ju på idol! Hur kul som helst. Det var verkligen drag i studion och kul att se hur allting går till :) nej nu ska jag vara social!

Trevlig helg hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0