Slappedag

Go' kväll!

Slapp dag idag. Pannkaksfrukost i morse med hallonsylt och chokladsås... Hehe. Jag älskar verkligen pannkakor, i alla dess former. När jag var i Australien så fanns det ett ställe som hette "Pancakes in Paradise" där jag var stammis. Aldrig har jag ätit så goda pannkakor! Man satt i små luftballonger och käkade, någon som varit där?

Alex har varit och jobbat idag och jag åkte och köpte två nagellack i färgerna "Chica boom boom" och "Pink mist". Sedan köpte jag torrschampo med cocosdoft från Batiste. Helt underbar!
Kan verkligen rekommendera den.

Och nu sitter jag här och kollar på Sveriges historia som vanligt på söndagar den här tiden. Alex kom precis hem med två glassar i högsta hugg. Så nu ska vi käka kyckling och sedan ost och kex i kväll.

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0