Sparad tid

Hade en helt underbar söndag med min babe. Vi var ute och gick en lång höstpromenad på söder i det fina vädret. Köpte med oss fika som vi åt på en parkbänk. Gick bara runt och mös och pratade.
Sen åkte jag och dansade innan vi avslutade helgen med middag och film.

Dagen idag har börjat så jäkla bra! Det började med att jag hittade en säkerhetskopia av det jag skrev (som försvann) i fredags.. Halleluja moment big time! Blev så glad och bara såg verkligen framför mig hur mitt dygn idag förlängdes med 2 timmar! Tjoho!

Sen i eftermiddag ska jag hämta min älsklingsgrabb på dagis, som jag alltid gör på måndagar. Så vi får se vad vi ska hitta på för bus idag utöver middag, lek och nattning. <3

Bild från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0