God kväll! Så, nu var den här helgen förbi...

img_6702 (MMS)

God kväll! Så, nu var den här helgen förbi också. Trist, trist. I fredags hade Alex köpt med sig lyxvin, öl, lönings-ost (återkommer med förklaring senare) och en massa ingredienser till tapas. Så det var riktigt mysigt med film och hemmakväll. På lördagen fick jag migrän under förmiddagen. Sjukt irriterande eftersom jag och Sanna planerat att gå ut på stan och shoppa och fika. Men nu blev det att ligga hemma och försöka sova bort det medan grannarna över oss höll på att flytta. Ingen hit kan jag säga. Men efter 5-6 timmar och ett par besök i toastolen var jag helt ok igen. Så det blev välbehövligt hemmamys med älsklingen på lördagen också med massa grönsaker, chips och dipp. I morse åkte jag och Alex till Sickla köpcentrum och gick runt där i några timmar, shoppade lite, käkade lunch och fikade. Sen mötte jag upp Sanna och vi åkte och dansade Fuego och nu sitter vi här i soffan och kollar på serier I morgon kommer mina kära bror hit till Stockholm, passande nog fyller han även år dagen till ära så vi ska ut och käka. Tröjan på bilden är ny! Jag är helt kär i den :) Natti på er!


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh vad fin tröja! vart har du köpt den? :)

2011-09-26 @ 22:40:43
Postat av: Malin

Jag köpte tröjan på Monki :)

2011-09-26 @ 23:14:46
URL: http://maaalish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0