One hundred degrees..

Hej på er!

Hur mår ni? Själv har jag haft feber ett par dagar. Alltså bara feber, inget mer. Konstigt va? Hoppas det bara försvinner och inte är början av något influensaliknande.. Fy fasen. Så jag har varit hemma från praktiken i två dagar nu. Känns sådär, men vad ska man göra? Har i alla fall orkat ta tag i lite plugg idag och äntligen satt igång med den där jäkla LIA-rapporten. Känns väldigt bra att vara igång för då brukar det flyta på! Har ju drygt 5 veckor på mig nu, så det borde inte vara några problem.

Någon som har några bra tips på hemmakurer? Är det ingefära, citroner, te och vitlök som gäller?
Tänkte göra en gryta med färska kantareller som bas, får se vad kroppen tycker om det.

Så nu ska jag göra lite hemmaspa för mig själv med ansiktsmask, peeling, hårinpackning och nagellack - kanske inte botar febern, men man känner ju sig lite bättre i själen i alla fall. Jag har så himla svårt att sitta still hemma även om jag är sjuk. Blir typ rastlös och är uppe och fixar och dolar även om jag är halvt dödssjuk. Som igår till exampel så ställde jag mig och bakade scones och gjorde thaisoppa trots att jag borde legat i soffan och vilat. Känns bara som slöseri med tid.

Nej jisses vilket sjuuukt tråkigt inlägg.

Min bästa medicin just nu:

BlåbärsSoda och SmultronSoda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0