Work all day

Sitter på mitt gamla jobb just nu eftersom de behövde lite extrapersonal idag. Men det är rätt lugnt faktiskt.
Direkt efter jag slutar kl 3 ska jag åka till Clarion Sign för där är det en stor gala i kväll med artister, middag, mingel, modevisning, dansuppvisningar osv. som jag varit med och anordnat. Ska bli sjukt kul! Så mycket jobb idag.
Igår var jag och Terhi och tränade, blev step 2 så det var kul. Sen hem och fredagsmysa.
Imorgon blir det dans som vanligt och sedan ska jag och Terhi iväg på en jätterolig sak!! Nämligen den årliga Bageri- och Konditorimässan i Kista. Eftersom jag älskar att baka så är jag ju extremt exhalterad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0