Glad påsk!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha jaa du dont ask. Jag har sovit 4 timmar i natt behöver jag säga mer.. nä men han skulle iväg och träffa sin kompis eftersom han åker på fredag, så han åkte vid halv nio för kompisen jobbade. så skulle han vara borta "ett par timmar" så somnade jag till lite och ringde honom vid tolv typ då var han på väg hem.. okej. Vaknade en timme senare, då borde han ha vart hemma, men icke. Ringde igen då stod de i fridhemsplan och väntade på tunnelbanan, som inte kom såklart för det var ju natt mot vardag och nattbussen från gullmars sen går bara en gång i timmen. Måttligt road var jag kan jag säga... Men nu har han lärt sig något i alla fall haha

2012-04-10 @ 14:52:31
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0