Glasögon

Morrn!

Då var det lördag och helg igen. Dock betyder inte helgerna lika mycket när man studerar eftersom man oftast måste plugga på helgerna också. Jag har en tenta i arbetsmiljö på måndag, men jag känner mig ganska färdigpluggad. Disciplinen har verkligen varit på topp under veckan. Så jag är värd att vara lite ledig i helgen :)

Så vid 3 drar jag iväg och dansar och i kväll ska jag med alla mina danspolare på salsanight på Mosebacke! Haha, ska verkligen bli SÅ kul :)

Förresten har jag åkt på att behöva införskaffa glasögon att använda när jag läser/sitter vid datorn... Urk säger jag om det. För det första så gillar jag inte riktigt tanken av att ha på mig glasögon då jag ser ganska rolig ut. För det andra är det sjuuukt dyrt. Hade hellre dragit utomlands för de pengarna.

Aja, här är i alla fall ett par som känns "helt okej".. Vad tycker ni? Hiss eller diss?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0