Helg med mamma på besök

Hej på er!

Har ni haft en bra helg? Min har varit fantastisk! Mamma var ju här och hälsade på. I fredags kom hon lagom till middagen här hemma. Jag hade lagat köttgryta, ris och gjort egen citrussorbet till efterrätt. Så fredagskvällen blev lugn - en film och massa töl.

På lördagen gick vi upp tidigt och åkte till Clarion hotel Sign där jag bjöd mamma på frukost. Helt underbar frukost har dom och omelettkocken gör helt sjukt goda omeletter!! Jäklar vad vi åt..
Sen visade jag mamma runt hotellet. Var uppe i spat och kollade in den uppvärmda utepoolen.

Sedan tog vi spårvagnen ut till Djurgården och Waldemars udde. Vädret var verkligen på vår sida, solen sken som bare den samtidigt som det var kallt och friskt i luften. Sen besteg vi PK-huset och NK för shopping. Mamma shoppade loss och jag fick mig ett par nya dansbyxor av mamma. Gick även till nespressobutiken och provade kaffesorter.

På kvällen hade jag bokat biljetter till musikalen Dirty dancing på Chinateatern. SÅ bra var den! Mycket duktiga dansare och sångare. Gå och se den om ni har möjlighet säger jag bara. Och kvällen var inte slut där. Vi gick till Sturehof och drack mojitos och cosmopolitans hela kvällen! Vi var väl inte hemma förren vid 4... Massa kvalitetstid med mamsen!

Sen var vi rätt sega dagen efter kan jag säga. Långfrukost, hälsa på mammas kompis och käka thaimat var väl ungefär det vi orkade med innan mamma satte sig på tåget hem till Karlstad igen.

Bästa helgen på länge!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mysigt!

Kom på att jag inte svarade på ditt sms. Vad dåligt! Men ja vi kan väl boka in nåt. Jag kan lite närsom så du kan väl höra av dig när du har tid? :)

2012-02-07 @ 09:12:59
URL: http://nattstad.se/melvan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0