In the air!

Nu sitter vi på planet mot Spanien. (jajamen wi-fi och grejer!)

Taxin kom och hämtade mig utanför dörren kl 05.30 i morse innan vi svängde förbi och hämtade Terhi för att sedan köra mot Arlanda. Det kändes jättetungt att säga hejdå till Ismail. Det var med en stor klump i halsen som vi pussades för sista gången på 17 dagar (då han kommer ner till Spanien). Ett "ja älskar dig" senare satt jag där i taxin med en glasruta emellan och såg hur han försvann allt längre bort. <3

Men så fort Terhi klev in i bilen blev det livat igen. Är så glad att det är just henne jag åker med. Känner på mig att det här kommer bli en sjukt bra resa.
Vid flygplatsen skulle Terhi böja sig och stänga sin väska, och hade samtidigt sin stora tunga ryggsäck på sig. Detta ledde till bakåtvikt och helt plötsligt föll hon bakåt och låg där på golvet och krälade som en skalbagge som hamnat på rygg. Jag höll på att dö av skratt!!!

Nu lämnar vi 2 grader och snö bakom oss för att landa till 18 grader och soooool!

Ha det gott allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0