Siesta

Idag har vi varit i driften på hotellet. Igår gjorde vi upp att vi ska jobba på hotellet ca 14 timmar i veckan och resten av tiden driver vi projektet/ är lediga. Så idag var jag med Julio i receptionen och lärde mig bokningssystemet och hur de arbetar med tredjepartskanalerna. Kul!

Det är jättekul att lära sig hur allt funkar med att ha ett eget privat hotell. Nu vill jag bara ta med min man och dra till Turkiet och starta något! Skulle verkligen vara så himla kul. :)

Igår blev det inte tapas som vi hade planerat, utan 3-rätters. Till det drack vi sangria och bara hade det gött. Kom väl hem vid halv 11 då jag ringde hjärtat en stund innan vi kollade på Gossip girl, som har blivit standardserien här varje kväll.

Just nu är det siesta som gäller (den har vi tagit fasta på, man SKA ta det lugnt mellan 14-17) så vi ligger uppe på takterassen och försöker få lite färg.

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0