Sábado, domingo, lunes...

Hej på er!

Oj, jag har inte uppdaterat sen i lördags kväll innan vi gick ut och festade. Vi hade riktigt kul och kom inte hem förren vid 8 på morgonen. Vi provade flera olika barer och dansställen längs tuttifruttigatan och avslutade på en jättebra klubb  som heter "Jimmys". När man kom in fick tjejerna drinkbiljetter, godisklubbor, och en välkomstdrink - killarna fick någnting annat.

Vi sov 1,5 timme den natten, för sedan var det bara att gå upp och gå till stranden. Jag mådde faktiskt som en prins hela dagen. Kanske för att kvällen innan var lång och jag drack mycket vatten. :) Så vi hängde hela dagen på en av stränderna här. Helt plötsligt skriker Terhi till och utbrister typ; "Vad är det där som kommer springandes?!"
Jo, då var det en stor glad gris som kom galopperandes mot oss... Hahaha.. Rätt otippat :)

Igår var vi i Malaga hela dagen. Vi tänkte strosa runt och kolla i lite affärer, men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss... Vi tog bussen dit vid 10 på morgnen, gick av vid busstationen och gick in i det första bästa köpcentrumet och blev kvar där inne i 4(!) timmar... Då gick vi ut 20 meter och gick in i nästa stora köpcentrum och gick där innen i ytterligare 4(!) timmar... så hela dagen spenderades i två köpcentrum - det kanske inte var tanken från början :P Men ja, köpcentrumen är stora och vi var shoppingsugna. Shoppingen är UNDERBAR!! Jag dog shoppingdöden flera gånger kan man säga.

Sedan sprang vi runt i en timme och letade efter hotellet som jag och Ismail har bokat i Malaga. En pizza senare var klockan runt 21 och vi kom på att sista bussen säkert redan hade gått till Nerja. Vi kutade till busstationen och hoppades att att det inte var så, för att slippa betala 80€ för taxi... Som tur var gick det en buss, så vi kom hem till slut!!




GRISEN!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0