Visningen

God förmiddag!

När jag vaknade i morse sken solen verkligen rakt in på mig i sängen. Våren är på g kanske? Ellar nja.. Många minusgrader idag. Fast för mig är det bara 2,5 veckor kvar av "vinter".
Sedan när vi kommer hem är det ju början på april och då lär ju våren vara här ;)

Åh, i måndags hade jag verkligen så himla kul!! Mötte först upp Petra (som äger Agent Bauer) på Riche för lite champagne. Satt där och tölade lite innan vi gick vidare till Berns där Oscar Jacobson hade sin visning.
Det var massa, massa kändisar, journalister, representanter från alla modetidningar, fotografer, stylister osv.. Och Petra känner ungefär varenda människa i hela Stockholm så jag fick presentera mig för massa nya människor, kul! Det var också liveband där som spelade under visningen.

Efter det gick vi vidare till Berns salonger och käkade lite, drack tiger och pratade ett par timmar. Så det var helt klart en upplevelse!
Vad konstigt livet är egentligen. Ena sekunden sitter man nergrävd i skolböckerna och äter fiskbollar och andra sekunden sitter man på front row på Berns och dricker skumpa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0