Äntligen!

Ääääntligen är tentan from hell gjord! Det kändes helt okej så förhoppningsvis kan jag checka av den. :) Så, känner mig typ på-nytt-född. Åkte och dansade direkt efter tentan så nu är både hjärnan och kroppen rätt möra.

Jag och hjärtat lagade god lasagne med massa grönsaker i och nu är det soffläge och film som gäller. Tvivlar på att jag kommer orka hålla ögonen öppna.. Jag har varit supertrött vid 9 varje kväll den här veckan då hjärnan gått på högvarv och tröttat ut mig. Så jag har inte varit något trevligt filmsällskap direkt...

Imorgon ska vi ut och käka på finrestaurang och fira eftersom att Ismail vann pengar idag! (tippade på fotbollsmatcher). Annars är vi bara lediga båda två! Sovmorgon, inga måsten, jobb eller plugg. Denna dagen har jag längtat efter i flera veckor nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0