Boeuf Bourguignon

God kväll!

Vad har ni för er? Vi ligger hemma i soffan efter en lååång dag! Igår kväll packade jag både frukost och lunch i dagens matsäck för i morse mötte jag upp Terhi innan 7 för att åka till Södertörn och plugga. Vi var typ helt själva på hela skolan på morgonen.. Det kändes verkligen som ett upplägg till en dålig skräckfilm.

Så vi satt väl där till halv tre innan det var dags för att åka och dansa.
Och nu har jag en Boeuf Bourguignon som står och långputtrar på spisen. Så det ska vi klämma i oss till serien Menekşe ile Halil nu snart - sjuuukt spännande. Vi måste till och med sitta och hetsäta och skala solroskärnor när vi tittar för att lugna nerverna..

I morgon ska jag avslöja det jag teasade er med häromveckan :)

Ha en fortsatt bra helg!


Kommentarer
Postat av: maria

Tack för tipset, jag började kolla igår men jag blev lite förvirrad för det var ju samma person som spelar kuzey i Kuzey Güney. Men det verkade bra iallafall så den kommer säkert följas :)

2012-01-15 @ 09:52:16
URL: http://marusschka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0