Disney on ice

Goddagens!

Idag har varit en rolig dag! Gick upp och hade mysmorgon med älsklingen eftersom han var ledig. Sedan begav jag mig till mina kids som jag passar. Familjen bjöd nämligen med mig på isshowen "Disney on ice" i Globen.
Det var hur mysigt och bra som helst! Det kan jag verkligen rekommendera. Massa dans, sång och show framträtt av alla kända disneyprofiler - och allt på skridskor. Och barnen älskade det.

Sedan åkte jag hem till Terhi som nyss kommit hem (från sitt hem) från Skövde. Så vi pluggade och tjötade.

Och i morgon börjar skolan... Med blandade känslor från mig. Kanske mest för att en fet bokföringstenta står för dörren och det minst sagt är dags att kliva in i pluggkoman - suck. Örker inte! MEN mindre än 5 månader kvar av plugg, sen är jag klar! Galet :)

Nej dags att hoppa i säng, Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0