Modevisning

Då var det ny vecka :) Tiden går sååå snabbt just nu. Mindre än 3 veckor kvar tills vi åker till Spanien! Det ska verkligen bli hur kul som helst.
Det enda är att jag kommer att sakna mitt hjärta sjukt mycket. Vi har aldrig varit ifrån varandra längre än 2-3 nätter under 3 ÅR! Jisses.. Och nu 6 veckor. Eller ja.. Han kommer ner dit i en vecka i mitten av perioden så det ska nog gå bra :)

Idag har jag varit hemma hos Terhi och pluggat och umgåtts. Drack kiwismoothies och käkade soppa.
Sedan åkte jag och hämtade lillgrabben på dagis, och nu är jag hos dem.
Kl 8 ska jag möta upp Petra för ett glas vin och sedan ska vi på Oscar Jacobsons modevisning på Berns. SÅ kul ska det bli! Berättar sen hur det var.

Och i morgon ska jag till Arlanda på äventyr!

See ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0