Nerja

Nu så.

Den 19e februari sätter jag mig på ett flyg till Spanien, Nerja (nära Malaga) och stannar i 6 veckor. Jag och min bästa class mate Terhi ska nämligen dit och göra sista praktiken och även vårt examensarbete. Ska bli sååå himla kul och spännande. Vi ska göra en resepaketering (en nischad resa kan man säga) åt ett hotell med svensk ägare. Så vi ska sköta ALLT. Marknadsföring, trycksaker, marknadsundersökningar, budgetar osv osv. Är så taggad! :)

Ville ju inte säga till er innan allt var bestämt, men nu är allt bokat och klart!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men Gud juste!! Åå vad kul. Hoppas att du hinner träffa mig innan du åker? :):) puss

2012-01-16 @ 06:24:36
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0