Semla & fashionweek

Jag sitter här och njutväntar just nu. Vi har nämligen två semlor som just tagits ut ur kylen som bara står och väntar på att jag ska styra benen ut mot köket och hämta dem. Första semlan för i år - oj vad jag längtat! Älskar semlor.
Och efter dagens hårda pulsträningspass är jag verkligen värd en!

Nu har vi långhelg från skolan i 5(!) dagar. Underbart. Men dagarna är redan fullbokade ändå, så ingen rast och ingen ro. Men det är nästan bara roliga saker som tur är :)
I morgon ska jag åka hem på lunch till Jenny vid 11 och sen träffa Sanna på eftermiddagen.

Nästa vecka börjar ju MB fashionweek här i Sthlm. Så i morgon kväll har jag fått inbjudan till invigningsminglet. Ska bli skitkul! Massa skumpa, mode och mingel - kan ju inte bli bättre!
Och nästa vecka har jag fått inbjudan till en massa visningar. Det stora dilemmat är bara... Vad i hela friden ska man ha på sig? Kan bli en sväng på stan. Eller en djupdykning i Sannas garderob...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0