Big news!

Just nu ligger jag på ett kanonfint hotell i Malaga och bara väntar på att få åka till flygplatsen och hämta min älskling som landar om drygt 2,5 timmar!! Åh vad jag längtar! Ska pimpa rummet nu med en massa godsaker, skumpa och rosenblad :)

Vi ska stanna här i Malaga i 2 nätter innan vi åker till Nerja och bor på ett annat hotell där i 4 nätter innan Ismail åker hem. Så om jag är lite frånvarande nu i ett par dagar så vet ni ju varför. Terhis kille kommer också, men i morgon - så vi kommer ha det så jäkla kul! Massa saker är inplanerade.

Och the big news: paketresan är KLAR!!! Så nu ligger den ute till försäljning. Det finns bara 20 platser så först till kvarn! Kolla länken nedan:

http://www.hostalsanmiguel.com/sv/aktuellt-erbjudanden/erbjudanden/sommarresa-juli-12.aspx


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad mysigt! och vad duktiga ni är! Om inte min sommar var vigd åt, ja du vet Alanya så skulle jag nog kunna tänka mig en vecka där. låter underbart! :)

2012-03-08 @ 21:42:58
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0