Något att se fram emot

Glömde säga att vi har bokat sommarens ena Turkietresa! :D Två dagar efter att skolan slutar åker vi, alltså natten mellan den 11-12 juni. Sedan är vi hemma igen på natten den 28e. Så det blir 2,5 veckor i paradiset, wohoo! Vi valde att bara boka flygbiljetterna så bokar vi hotellet vi sidan om eftersom vi kommer resa runt endel. Antalya först, sedan åker vi till Köy och sen vidare till Kutahya ett par dagar. Sedan åker vi till Side och stannar där 8 nätter. Sedan åker vi till Kemer och avslutar i Antalya igen. Så himla skönt att ha något att se fram emot!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad underbart! det är verkligen en viktig sak att ha något att se fram emot :) O tiden kommer gå så fort :) Inte länge kvar tills feb är slut nu :P tiden flyger iväg :D

2011-02-07 @ 22:30:37
URL: http://excusememiss.blogg.se/
Postat av: catrin

Hejsan! Hittade din blogg för ett par dag sedan , mkt trevlig. Åker den 11/6 till Alanya som jag bara älskar. Ska ta mej en sväng till biblioteket o se om jag hittar llite turkiska att lära. Brödet du bakar är underbart o går att variera hur mkt som helst. Ha en bra dag!

2011-02-08 @ 09:56:16
Postat av: Malin Bergne

Får jag följa med som handbagage? Alternativt så byter vi och du umgås med mina barn och jag åker istället för dig? ;-)



Grymt jobbat idag för övrigt! :-)

2011-02-08 @ 19:05:20
URL: http://www.bergne.wordpress.com
Postat av: Linda

Jag saknar inlägg ;)

2011-02-11 @ 20:26:17
URL: http://excusememiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0